top of page

Påskfirande på klubben. välkomna 🐣

Hej alla medlemmar i Götene BK!


På Långfredagen 3/4 kl. 14.00 träffas vi vid klubben för en gemensam promenad med påskäggsletande. En trevlig stund ute tillsammans där både stora och små kan vara med.


Efter promenaden samlas vi i klubben igen där det bjuds på kaffe och nygräddade våfflor 🧇


Varmt välkomna! 🌷



 
 

© 2035 Götene Brukshundklubb Powered and secured by Wix

bottom of page